E serre di plastica sò diventate sempre più pupulare in a pruduzzione di verdura per via di i so numerosi vantaghji. Unu di i principali benefici hè a capacità di cuntrullà i fattori ambientali cum'è a temperatura, l'umidità è a luce. Stu cuntrollu permette cundizioni di crescita ottimali, chì risultanu in piante più sane è rendimenti più alti.
In più di u cuntrollu ambientale, e serre di plastica pruteggenu e culture da i parassiti è e malatie. Creendu una barriera trà e piante è l'ambiente esternu, l'agricultori ponu riduce u bisognu di pesticidi chimichi, prumovendu pratiche agricule biologiche. Questu ùn solu benefica l'ambiente, ma attrae ancu i cunsumatori chì cercanu sempre di più prudutti biologichi.
Un altru vantaghju significativu hè l'usu efficiente di l'acqua. E serre di plastica ponu esse dotate di sistemi di irrigazione à goccia, chì furniscenu l'acqua direttamente à e radiche di e piante. Questu riduce u sprecu d'acqua è assicura chì e piante ricevinu l'umidità necessaria per a crescita. In e regioni chì affrontanu a scarsità d'acqua, sta caratteristica hè particularmente benefica.
Inoltre, e serre di plastica permettenu a cultura tuttu l'annu, permettendu à l'agricultori di cultivà ligumi fora stagione. Sta capacità ùn solu diversifica a so pruduzzione agricula, ma risponde ancu à a dumanda di i cunsumatori di ligumi freschi tuttu l'annu. Di cunsiguenza, e serre di plastica sò una suluzione fattibile per migliurà a sicurezza alimentaria in varie regioni.
Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2024