In a zona di Johannesburg in Sudafrica, Jinxin Greenhouses hà messu in opera un prughjettu di cultura cummerciale di ligumi à grande scala. U prughjettu presenta una serra di vetru di alta qualità dotata di un sistema avanzatu di cuntrollu climaticu automatizatu chì aghjusta a temperatura, l'umidità è a luce in tempu reale. Per adattassi à u clima di u Sudafrica, u disignu di a serra tene contu di a forte luce solare è di l'alte temperature, assicurendu chì e culture possinu cresce sanamente ancu in cundizioni climatiche estreme.
In u primu annu di u prugettu, i cultivatori anu sceltu pumati è cucumari cum'è culturi principali. Grazie à un cuntrollu climaticu precisu, u ciclu di crescita di e culture in serra hè statu accurtatu di 20% è i rendimenti sò stati aumentati significativamente. U rendimentu annuale di pumati hè aumentatu da 20 à 25 tunnellate per ettaru in l'agricultura cunvinziunale, mentre chì u rendimentu di cucumari hè aumentatu di 30 per centu. U prugettu ùn solu migliora a qualità di e culture, ma ancu migliora a cumpetitività di u mercatu è attrae più cunsumatori.
Inoltre, Jinxin Greenhouse hà furnitu una furmazione tecnica à l'agricultori lucali per aiutalli à ammaestrà e migliori pratiche in a gestione di e serre è a cultura di e culture. U successu di u prugettu ùn hà micca solu aumentatu u redditu ecunomicu di l'agricultori, ma hà ancu prumuvutu u sviluppu sustenibile di l'agricultura lucale. In u futuru, Jinxin Greenhouse prevede di espande più prughjetti di serre in Sudafrica per risponde à a crescente dumanda di u mercatu è cuntinuà à prumove a mudernizazione agricula.
Data di publicazione: 28 d'ottobre di u 2024