Da i picculi graneddi, a crescita di i cucumari hè stata curata meticulosamente. In a zona di vivaiu di a serra, i graneddi di cucumari sò suminati delicatamente in a matrice di vivaiu, chì hè cum'è un vivaiu caldu. Cundizioni di temperatura, umidità è luce adatte, cum'è l'abbracciu di una mamma, curanu a germinazione di i graneddi è a crescita di e piantine. Quandu e piantine crescenu 2-3 foglie vere, sò cum'è picculi suldati chì stanu per andà in guerra è sò trasplantati in u vastu mondu di a zona di piantazione di a serra.
Dopu a piantazione, a distanza trà e file è e piante di cucumari hè urganizata cù cura. Ogni pianta di cucumaru hà abbastanza spaziu, cù una distanza trà e file di 100-120 cm è una distanza trà e piante di 30-40 cm. Sò disposti ordinatamente cum'è suldati ben addestrati. Quì, ponu gode di abbastanza luce solare è respirà liberamente in un ambiente ben ventilatu.
A poda è e viti appese sò ligami impurtanti in u prucessu di crescita di i cucumari. Cum'è a poda di l'arburi, i cultivatori cunservanu e viti principali per a fruttificazione è eliminanu cù cura e viti laterali è i viticci in modu chì ogni nutriente possi esse cuncentratu nantu à u fruttu. E viti appese permettenu à e piante di cucumari di arrampicassi longu à e corde, sfruttendu pienamente u spaziu verticale di a serra, mentre permettenu ancu à a luce solare di esse spruzzata uniformemente nantu à ogni foglia, migliurendu e cundizioni di ventilazione è di trasmissione di a luce, permettendu à i cucumari di prosperà in un ambiente cunfortu.
L'impollinazione è u diradamentu di i fiori è di i frutti sò ancu più intelligenti. In questa serra senza insetti impollinatori naturali, l'impollinazione assistita artificialmente o l'usu di regulatori di crescita di e piante hè diventata a chjave per assicurà a fruttificazione di i cucumari. U diradamentu di i fiori è di i frutti hè cum'è una vagliatura attenta, chì elimina quelli frutti deformati è i fiori femini in eccessu, lascendu solu i frutti più sani è promettenti, assicurendu chì ogni cucumaru possi cresce pienu è bellu.
Cuntrollu di parassiti è malatie: una linea di difesa verde per prutege i cucumari
In a cultura di cucumari in serre di vetru russe, u cuntrollu di i parassiti è di e malatie hè una guerra senza polvere da sparu, è a prevenzione hè a strategia primaria di sta guerra. À l'entrata di a serra, u canale di disinfezione hè cum'è una solida porta di castellu, chì blocca i germi è i parassiti fora di a porta. Ogni persona è strumentu chì entra in a serra deve esse sottumessu à una disinfezione stretta, cum'è riceve un battesimu sacru. À u listessu tempu, l'internu di a serra hè disinfettatu regularmente, l'erbacce è i resti malati sò eliminati in tempu, è ogni angulu quì hè tenutu impeccabile, senza lascià alcuna opportunità per i parassiti è e malatie.
Ci sò ancu diversi metudi di cuntrollu fisicu. A rete à prova d'insetti hè cum'è una grande rete protettiva, chì tene fora senza pietà i parassiti; i pannelli gialli è turchini sò cum'è trappule dolci, chì attiranu i parassiti cum'è l'afidi, e mosche bianche è i tripidi à cascà in a trappula; è a lampada chì tomba l'insetti brilla misteriosamente di notte, intrappulendu è uccidendu i parassiti adulti, in modu chì u numeru di parassiti hè assai riduttu senza sapè.
U cuntrollu biologicu hè a magia in questa guerra verde. Liberà insetti nemici naturali, cum'è l'acari predatori contr'à l'acari di ragnu è i tricogrammatidi contr'à i pirofili di u cucumaru, hè cum'è invucà un gruppu di cavalieri curaghjosi per prutege i cucumari. À u listessu tempu, l'usu di pesticidi biologichi hà ancu aghjustatu una forza verde à sta guerra. Mentre eliminanu i parassiti è e malatie, ùn danneghjanu micca l'ambiente è i cucumari stessi.
In e serre di vetru di Russia, a cultura di cucumari ùn hè micca solu una attività di pruduzzione agricula, ma ancu un'arte chì integra a scienza, a tecnulugia è i cuncetti di prutezzione ambientale. Ogni cucumaru porta u travagliu duru di u cultivatore è a ricerca persistente di a qualità. Cù a durezza di a terra fredda è a cura di a serra, entrenu in migliaia di famiglie in Russia, diventanu piatti deliziosi nantu à e tavule di a ghjente, è portanu à a ghjente a freschezza è a salute di a natura.
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2024