L'agricultura in Sudafrica hà dapoi tantu tempu affruntatu sfide, in particulare cù e temperature estreme d'estate chì affettanu a crescita di e culture. Tuttavia, cù i progressi tecnologichi, a cumbinazione di serre à film è sistemi di raffreddamentu hè diventata una suluzione sempre più pupulare in u paese. Sempre più agricultori sudafricani stanu aduttendu sta tecnulugia è ne coglienu i benefici.
E serre in film sò favurite per a so accessibilità economica, a trasmissione di a luce è a rapida installazione. U materiale di film di polietilene ùn solu offre una eccellente resistenza à i raggi UV, ma prutege ancu efficacemente a serra da e cundizioni climatiche esterne, assicurendu cundizioni ottimali per a crescita di e culture. Tuttavia, durante l'estate calde di u Sudafrica, e serre in film ponu surriscaldassi, ciò chì richiede l'installazione di sistemi di raffreddamentu.
Aghjunghjendu un sistema di raffreddamentu à a serra di film, l'agricultori sudafricani ponu regulà a temperatura in a serra, impedendu l'effetti avversi di u calore estremu. I sistemi di raffreddamentu più cumuni implicanu una cumbinazione di tende umide è ventilatori. E tende umide funzionanu evaporendu l'acqua per assorbe u calore, mentre i ventilatori circulanu l'aria, assicurendu chì i livelli di temperatura è umidità restinu in l'intervallu ideale per e culture.
U sistema di raffreddamentu permette à e culture cum'è i pumati, i cucumari è i peperoni di prosperà ancu durante i mesi caldi d'estate. Cù e temperature sottu cuntrollu, e culture crescenu uniformemente è sanamente, riducendu u risicu di danni ligati à u calore è infestazioni di parassiti, aumentendu infine a qualità è a cumpetitività di u mercatu di i prudutti.
A cumbinazione di serre à film è sistemi di raffreddamentu ùn solu risolve u prublema di u calore, ma furnisce ancu una suluzione più efficiente è sustenibile per l'agricultori in Sudafrica. Permette à l'agricultori d'aumentà i rendimenti mantenendu bassi i costi operativi, ciò chì ne face una opzione promettente per u futuru di l'agricultura in Sudafrica.
Data di publicazione: 21 di ghjennaghju di u 2025
